پیگیری لیدهای وب سئو

پیگیری لیدهای وب سئو

تاریخ : سه شنبه 06 آبان 1399 زمان : 11:12 | بازدید : 22
نویسنده : admin | نظرات (0)

 

وردپرس چه تاثیری در سئو سایت دارد - تاثیر وردپرس در سئو سایت

چه کسی وقت دارد که تمام پیگیری های اینترنتی را که دریافت می کنید پیگیری کند؟ چرا خودکار نمی شود؟

 

شما یکی از چگونه صفحه اول گوگل باشیم  شرکت های خوش شانس هستید که روزانه چندین وب سایت و فرصت کسب و کار از وب سایت خود دریافت می کنید. شما نمی توانید حجم هدایایی را که از وب سایت خود دریافت می کنید کنترل کنید ، بنابراین چگونه می توانید روزانه وقت خود را برای مدیریت همه موارد دیگر پیگیری کنید؟

 

اتوماسیون بازاریابی را وارد کنید - تکنیکی که می تواند به شما کمک کند تا زمان خود را در برنامه خود بازپس گیرید یا بار کارکنان را کاهش دهید.

 

واقعیت این است که بسیاری از وب منجر ها نیازی به پیگیری شخصی ندارند.

 

اگر در میان یک برنامه بازاریابی ورودی هستید ، احتمالاً چندین صفحه فرود در وب سایت خود دارید که راهنماهای دقیق ، لیست های چک ، کتاب های الکترونیکی ، نسخه های نمایشی یا سایر مطالب "برتر" را ارائه می دهند.

 

از آنجا که بسیاری از افراد در وب سایت شما احتمالاً در مراحل اولیه فرآیند فروش هستند ، شما احتمالاً به همان اندازه افراد متقاضی قیمت گذاری یا تماس فروش از طریق افرادی که این مطالب را بارگیری می کنند (یا نه بیشتر) وب منجر می شود.

 

این پیوندهای وب باید برای پیگیری در صف اتوماسیون بازاریابی قرار بگیرند.

 

اتوماسیون بازاریابی چیست؟

اتوماسیون بازاریابی کلمه ای در صنعت بازاریابی است که واقعاً به روند خودکار پیگیری با سرنخ بستگی دارد.

 

این کاملاً ساده روند پرورش مشتریان بالقوه شما در یک نقطه فروش است. این می تواند از طریق ایمیل ، رسانه های اجتماعی و سایر نقاط تماس رخ دهد. این کار به طور سنتی از طریق ایمیل انجام می شود.

 

اتوماسیون بازاریابی چیست

اتوماسیون بازاریابی برای همه مشکلات بازاریابی شما یک راه حل مطمئن نیست. این یک فرایند کاملاً خودکار نیست که فوراً منجر به ایجاد بازرگانی جدید شود و هیچ کاری از تیم بازاریابی شما انجام ندهد.

 

اتوماسیون بازاریابی از تمام مراحل قیف بازاریابی پشتیبانی می کند - نکاتی که مشتریان بالقوه در مورد محصول / خدمات شرکت شما تحقیق می کنند و نشان داده اند که آنها به راه حل شما علاقه مند هستند. این ابزاری نیست که بتواند بالای قیف فروش خود را با لیدهای جدید پر کند.

 

همچنین با لیست ایمیلی که از تبلیغ کنندگان یا منابع شخص ثالث خریداری کرده اید کار نمی کند. انتظار نداشته باشید که ایمیل ها را به لیست ایمیل اجاره ای خود "چکه کنید" و انتظار دارید که این مخاطبین در نهایت آماده فروش شوند.

 

آیا اتوماسیون بازاریابی مناسب است؟

برای شرکت هایی که محتوای عالی تولید می کنند و از وب سایت های خود یک جریان ثابت دریافت می کنند ، اتوماسیون بازاریابی می تواند راه حل خوبی برای مشکل پیگیری به موقع و موثر باشد. در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد مناسب بودن اتوماسیون بازاریابی برای شرکت خود در نظر بگیرید:

 

آیا از وب سایت خود پیوسته جریان دریافت می کنید؟

آیا تیم فروش یا بازاریابی موجود شما بیش از حد مشغول پیگیری هدایت وب و هدایت آفلاین است؟

آیا تیم فروش شما راحت از طریق تماس با بازاریابی برای تماس های بیشتر برای بیشترین هدایت ها (از طریق پیام رسانی خودکار) کنترل می کند؟

آیا شرکت شما مشتری شما را به اندازه کافی درک می کند تا بداند مشتریان بالقوه در طی فرایند فروش چه سالاتی می پرسند؟

آیا شرکت شما سیستم مدیریت ارتباط با سئو چیست  مشتری (CRM) در اختیار دارد؟

اگر به بیشتر این س questionsال ها پاسخ "بله" داده باشید ، اتوماسیون بازاریابی ممکن است برای شما مناسب باشد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش